omg, det tar tid

Ja, alltså.. naturligt för mig hamnar bloggen på inte så prioterad lista, med flytt, Elvira och Oden, bloggat lite från mobilen bara för att visa livstecken, MEN NU, minsann, sitter jag vid datorn. Elvira sover på tomten, i vagnen. Vilken grej, vilken fin mening att säga numera. Känns så fint.
 
Hursomhaver, av en magisk anledning kom också fotosuget tillbaka ungefär i samma veva, vilket har resulterat i lite mer foton med systemkameran. Några guldklimpar kommer jag visa idag
Grillpremiär dessutom. MUMMA, så fantastiskt. Nu har äppelblommen nästan blommat över, men ack, så fint det är ändå.
 
Lillsnutt trivs bra, drar i ögräs, blommor och allt hon kommer åt. En och annan sten har hon smakat på också.. Vi plockar ut och börjar om.. lika roligt varje gång. Annars? Det är så grymt mysigt att bo här. Är så tacksam för varje dag.
 
Det har varit rätt intensivt med allting som ni som sagt, säkert förstår. Jag kommenterar och läser inte riktigt lika flitigt som förut, men jag försöker komma ikapp. Det tar tid... Vill gärna redigera mitt när jag kan med såklart. Så ja, det är inte bortglömt. Jag har bara så mycket annat för mig, på samma gång.
 
2 senaste, är från igår med bubblorna. Så trött, men ville ändå fånga liiite bubblor. Hoppas på och ta mer sådana här bilder framöver. Så mysiga <3
 
NU, ska jag som sagt, redigera lite innan lillen kanske får för sig att vakna.. :o 
PUSS
Elvira, allmänt tjafs, fotografier, äventyr | |
#1 - - Annie - Stora Små Äventyr:

Så härligt med huset!
Förstår att det finns annat att prioritera än bloggen ;)
Kul med lite systemkamerabilder också :D

Svar: Ja, men verkligen helt underbart. Är så glad :Dja, hoppas på mer av den varan, varit mest mobilbilder ett tag nu :P
Iza aka izumii

Upp