här var det tyst..

Ja, jag försvinner bitvis.. Hoppas det är OK med er? Är inte alltid jag kommer för mig att sätta mig ner och skriva faktiskt. Lite tråkigt, men så kan det bli. Är så mycket annat som ska bli bra, såsom att jag 1 juni inte är mammaledig längre, och börjat jobba. Då läggs fokuset där, och på Elvira och Albin, samt Oden mycket mer. Det där att lära sig sitta mindre på sociala medier osv. Sakta sakta framåt...
 
Det känns som det hänt massor, och jag har fotograferat en del, så vill ju så gärna dela med mig av bilderna också. Men även där ligger jag lite back.. HAHA. Som alting just nu. Det kommer jag väl i fas med någon gång.. Just nu sover dottern, så passar på.. 
 
Syrenen blommade så bubblande vackert här hemma och ja har fotat den flitigt. Långt ifrån allt jag dock redigerat, men här är några som jag älskar :)
 
Känns som jag visat er för lite bilder? Känner ni så?
 
Sist jag skrev var det ju trots allt mors dag, så en liten flashback. Elviras utveckling har ju verkligen stegrat osv. Vet ni till exempel vad som skedde igår?! 
HON BÖRJADE GÅ!!!
Vilken grej. Jag är fortfarande i smärre chock tbh. 16 juni 2020, så gick Elvira mer eller mindre över hela köksgolvet. Hon går idag med, men håller gärna fortfarande i oss, men det har ändå lossnat en del. Jag fattar det inte.. Så glad!
Mammas och pappas trollunge <3
 
Är dock skönt när jag kan ta mig tiden och få dela med mig av mer än bara instagrambilderna så att säga. Men det är ju där jag är mest aktiv just nu. :)
 
Hur har ni det då? Lever ni i corona förnekelse, eller påverkas ni? Jag tar det bara lugnt, kring det, försöker att inte sprida eller vara i stora klungor med folk. Träffar familjen på sin höjd just nu.
Och det är ju inte ofta det heller, men några kalas ska ju avverkas framöver också. Tove fyllde 2 den 3 juni, och snart är det Elviras 1 års firande i åtagande.
Tänk, ändå att hon får fira sin 1 års dag i ett hus, vårat hus. Det är dröm för mig. 
 
Nu ska jag sluta ranta lite allmänt trams, ska koka ihop ett eller 2 inlägg till med mer fokus ;)
Men en liten sammanfattad rulle här fick det bli ändå.
VAR rädda om er där ute. <3
Elvira, allmänt tjafs, familj, fotografier | |
#1 - - Annie - Stora Små Äventyr:

Så härligt med syrenen :D Och så kul att er gosiga, söta trollunge har börjat gå :D

Svar: Jag älskar verkligen syrén. Ja helt fantastiskt !! :D Så glad !
Iza aka izumii

Upp