2019 (del 3)

Ja, det drar ut på tiden, men tänkte försöka avsluta denna summering innan mars iaf xD HAHA.
 
Juli:
Kanske den mest händelserika månaden? Redan från början visste jag att hon skulle komma i början på juli. Kameran kom tillbaka från sjukhuset mer eller mindre 3 dagar innan hon kom, den 5 juli, vilket i sig blev dagen vi äntligen tog gravidbilderna. Kändes som vi precis skulle hinna. Jag vet att jag sa till Albin att hon kommer nog i början på nästa vecka, att det skulle precis på måndag visste jag dock inte. Men helt fantastiskt iaf <3
Så, hela juli var ju mer eller mindre bara bebisbubbla, Blåvik och äntligen förstod Oden vikten och hur skönt det är att bada. Jag längtade tills jag fick bada...
 
Augusti:
Oden ville också vara bebis och tog varje chans han fick att ligga på mig såsom Elvira gjorde och gör. Tokig hund. Promenader med barnvagn, bubbla och ryggen började bråka. Akuten i Motala en natt pga så ont att jag spyr. Hittar ingenting. WOHO... Eller inte. 
 
September:
Spendertar ett par dagar i Vikingstad med Oden och Elvira, har fått mer ont i ryggen igen, bokat tid på ryggkliniken/Stjärnkliniken i Mjölby, tydligt problem, och gör en genomgång av hela ryggen. Får igen ett anfall av ryggont i Vikingstad och det hela slutar med att jag, blir gul, och åker på gallsten. Det förklarar smärtan i ryggen och fredag den 13 sep opereras jag, och blir av med skiten.
I övrigt är september rätt fint och jag fotar annat än Elvira typ, för första gången känns det som. Sakta sakta sakta börjar en typ vardag infinna sig, men det hinner ändras ett par ggr till innan det blir en klockren vardag xD
fotografier, tillbakablick | |
#1 - - Annie - Stora Små Äventyr:

Mysigt med tillbakablickar :D
Så fint att hon kom till världen, superfin tjej :D

Svar: Tack, jaa. Hon är verkligen superfin <3
Iza aka izumii

#2 - - Helena:

Så kul att läsa och jag ser fram emot nästa del.

Svar: Tack ! Haha, det har tagit tid med dem, men nästa del kommer snart hoppas jag xD :D
Iza aka izumii

Upp