vi gör en till via mobilen

Bara för att det trots allt gick så smidigt. Eller hur ? Bilderna kom upp som de skulle osv. 

Jag har mer eller mindre varit förkyld sedan 1 mars, dvs typ en månad. Nu är det främst hostan som envist är kvar. Så det är väl på g att fasas ut. Vore skönt. För jag är grymt socialt utsvulten. Det här att inte alltid vara iväg på saker är ju inte direkt skillnad mot nu egentligen. Jag är sällan iväg. Lite för att jag är lat, och för att de vänner jag vill besöka bor mer än 1 timmes bilfärd bort. Bland annat. Saknar Matilda, och Erika som tusan ❤. 
Har även missat babysimmet lite nu pga förkylningen. Känns surt, men ska ta igen det så fort jag är frisk. Vilket är väldigt snart hoppas jag. 


I denna typ av 'karantän' eller isolering eller vad man nu ska kalla det. Jag måste ju fortfarande ta ut Oden, så jag kommer ju ut ändå... och om jag haft ärenden, såsom hämta glasögon, och lämna in bilen. Båda behövde glasbyte. Haha. Besök på kvinnohälsan och ryggklinik blev inställda båda 2. Vill inte smitta alls någon. 
Så. Hur funkar min lilla promenad då? Skogen. Mera och mera skog. Jag ÄLSKAR skogen. 
Och med min nya telefon så blir det en hel del bilder också.. tänkte dela med mig av lite fler helt enkelt. Så tacksam för skogen är så nära. Och för att den just nu, ändå lugnar ett stressigt sinne.










Detta är en del av östgötaleden, vilket bara gör det ännu mysigare att gå där. Var länge sedan vi var där och gick. Jag tror till och med det var våren förra året innan Elvira kom. Har liksom inte varit där sedan dess. 

Hoppas ni andra har det fint i dessa inte alls roliga tider ! Att ni hittar saker att göra, och inte bara gömmer er och deppar ihop. Vilket är rätt lätt nu ifos. Men kanske lyckas man hitta guldklimpar ändå? 
hundliv - Oden, phonepictures, äventyr | |
#1 - - Annie - Stora Små Äventyr:

Så mysigt att bara komma ut i skogen :D

Svar: ja, och så behövligt 😁
Iza aka izumii

Upp