att arbeta i motvind

Lite så har den senaste tiden känts. Det är tänder, utvecklingsfaser och fan och hans moster. Lite så. Det har varit lite svårare vid nattningen och det tär på mig. Jag tycker att jag testar allt, men det går liksom inte under denna period. Men, som med allting. Det går över, det är bara att göra det man kan, lyssna och göra om, och bara ta det lugnt. Mest av allt har jag varit så ledsen över att jag inte fått det att bli som jag tänkt. Men återigen, så är det. Sist hon fick tänder, var det samma sak, så bara ... Vänta lite liksom! Nu sover hon, och det kommer jag också snart göra. Behöver sova ut jag med...!
 
Anyhow, nog om det. Igår var vi på omberg och jag fotograferade lite for once ! Så glad att jag kunde ta mig lite tid för det.
Och jag blev hyfsat nöjd dessutom, vilket i sin tur bara är ännu bättre. Den lilla boosten behövdes verkligen. Och kolla liksom! :D (Varning: massor bilder!)
Äntligen. Ville fota blåsippor förra året, men var svårt pga magen/onda höfter etc. Men nu, trots Elvria i selen på magen gick det rätt bra. Men lättast är det ju het klart om hon suttit på ryggen.
Överväger kolla om man ska köpa sig en sådan ryggsele variant. Men det får vänta oavsett tänker jag. Hon är ju 1 år i juli, så.. Kanske är annat då. :)
Elvira, familj, fotografier, känslor | |
#1 - - Helena - Oh darling, let's be adventurers:

Vilka härliga vårbilder och så vackert med alla vitsippor. Ibland krävs det inte mycket för att få en liten extra boost!

Svar: Det var verkligen vad jag behövde! tack så jättemycket!
Iza aka izumii

Upp