ooopsie..

Veckan som bokstavligt talat slog ut mig fullständigt. Tio gånger om... Överkörd av ångvält, gravid bakis, kalla det vad du vill. Men veckan som var... Är ett töcken. Tisdagen spenderade jag med Sofie i Linköping, samt med Oden, en väldans trevlig dag. När jag kom hem var jag heeelt slut.
Måndag var sista kurstillfället, och det kändes tråkigt, men också bra att vi tog oss igenom kursen med en hyfsad bravur. Oden har helt klart växt, liksom jag. Nu ska jag bara ta mig tid med spårning och rallylydnaden lite mer så snart energin orkar med mig. Vilket i sig, ja. Är vissa dagar helt obefintlig... 
Att äta energirik mat, har ju inte alltid varit lätt heller pga illamåendet har entrat lite igen. Inte så pass att jag använder sjöbanden, men tillräckligt för att all aptit = katastrof.
Men jag äter allt jag kan, och små portioner, det är ju vad de rekommenderar när man är sådär.
 
Syrénen har börjat blomma och dofta ljuvligt lite överallt. Hur amazing som helst. Jag lyckades även få mitt hår klippt pga rejält slitet. Så, nu slutar håret en liten bit under axlarna.
 
Igår fotade jag lite på ett dop, för lilla Klara, min vän Matildas bebis som kom i februari. Så otroligt roligt att vi båda skulle ha barn i år. Känt varandra länge, och det skiljer bokstavligt talat en månad mellan oss, 7 nov, vs dec 7 . Så himla roligt. Kommer så bli mycket bebisdejter framöver!
Är också superglad åt att en annan av mina vänner just nu också är gravid, mitt kakmonster Erika från Göteborg. Så fantastiskt liksom <3
Såhär snygg var jag på dopet, och peppande med kameran i högsta hugg :D Måste så ta fler bilder på magen snart...! 
 
Lilla sötnöten själv, Klara <3
Fina som tusan och superhärligt dop. Och massor med kakor och gott efteråt. <3
Dog sockerdöden kan man väl säga. Supergoda kakor. 
Nu har jag dock tagit det väldigt lugnt och redigerat bilder från dopet, och kollar på sista säsongen av Grimm. Det blir väldigt mycket soffliggande mellan promenader med Oden och sova. Sitta är inte favoriten, men halvligga i soffan är bäst kan man ju säga. <3
Oftast kommer plutt-Oden och myser in sig också.
Så, det är rätt awesome helt enkelt. Nu ska jag fortsätta ta det piano. Kanske OM jag orkar, ta lite bilder på magen. Är sjukt sugen, men energi är lite ... Ja. Som sagt. Gravid trötthet ftw.
allmänt tjafs, fotografier, phonepictures | |
#1 - - Jenni:

Diggar din fina prickiga klänning :D Den är så fin och du är så himla fin <3

Svar: Tusen tack Jenni <3 Älskar den också :D
Iza aka izumii

Upp