skogshög, är det en grej?

Jag säger det igen, det är få saker som kan få mig att bli så hög som när jag befinner mig i en skog. Ibland spelar det ingen roll vilken skog, bara doften, ljuset, allting omrking. Som en stor naturdrog jag måste inhalera varenda millimeter av. Jag tror det är det enda missbruk jag har ibland, skogen.... Hahhaa. Det går fort också. Mina pupiller vidgas nästan omedelbart när vi kommer ut till skogen. Idag var helt klart inget undantag:
Foton tagna av Albin. [ sista fotot är så mycket kärlek. ingen godis att göra det för, men han satte sig intill mig bara ]
 
Jag kände mig som en riktigt skogsmulle alltså. Helt galen...(bildexplosion nedanför:)
Vackra skog. <3
fotografier | |
#1 - - Erika Pettersson:

Fantastiska bilder 😍
Skogen är ju fantastisk o vistas i.

Svar: Tusen tack Erika ! Visst är skogen fantastisk? Så härlig energi efteråt. :D
Iza aka izumii

#2 - - Ina:

Vilka vackra portraits av dig! Och hur fint det är med en grön skog! Snart blir det grön här ocksa! :)

Svar: Tack så jättemycket Ina ! :D Jaa, om någon månad så ;) Haha :D
Iza aka izumii

Upp