overkligt.

Ibland nu så kan jag känna hur eller vart bebis ligger i magen, en så störd känsla, men ändå så mysig. Ibland får man en spark till svar, men är oftast rätt lugn iaf på morgonen. Kvällar och nätter lite mer action, och då har jag kommit fram till att det är mycket skönare att ligga på golvet, eller i sängen:
Här fick golvet duga igår, Albin tog kortet. Haha, jag var dessutom svintrött, så inte alltför långt efter denna bild, så gick jag faktiskt och lade mig och somnade... Trött tjej.
Oden är så närhetsjuk nu med. Mer och mer, söker han sig till en och vill ha närhet. Sova på en fot är vanligt, eller alldeles intill. Inte en enda morgon nu när jag har mina lediga dagar så att säga, så vaknar jag alltid av att han ligger tätt tätt intill. 
Våran mysiga pälsboll. <3
 
 
gravid | |
Upp