inlove - vecka 25 (24+0)

Vecka 25 (24+0) - Tog bilden i lördags, Albin knäppte den. Jag är lite kär i bilderna alltså. Mitt uttryck, så jag, och ja. Scarfen i regnbågsfärger, tusen tack Desse!! 
Det börjar synas lite mer hela tiden. Jag har som känt, inte alltid de tightaste kläderna, tycker om när det är "löst" och bekvämt. Men denna tröja är inte supertight så, den är fortfarande väldigt bekväm, så den liksom är awesome. Längtar verkligen mycket nu <3
Känner bebis mer och mer för varje dag. Lite nojjig ibland när det känns som mindre aktivitet. Men de senaste 3 veckorna har också varit en aning stressiga med flytten och allting. Så, när jag väl bärjade ta det lugnt, så tog bebis också det lite lugnare. Ganska självklart, men läskigt när man inte vet liksom. I skrivande stund sparkar hon/han mig i byxlinningen medan jag redigerar mer bilder. <3
gravid | |
Upp