det börjar reda upp sig.

Ja men typ så. I fredags fick vi nycklarna till lägenheten, och också fick vi det fantastiska beskedet att vi kunde flytta in. Lyckan. Så, helgen har i princip varit att få ordning här inne. Och snabbt har det gått. Egentligen är det bara 1 rum kvar att fixa lite i, de sista kartongerna osv, men i övrigt är vi i princip färdiga, bilder kommer dock först då... 
 
Helgen har bjudit på sol och regn, varav det sistnämnda kom igårkväll på promenaden. Snöblandat och något blåsigt. Men .. Oden bryr sig inte nämnvärt när det regnar eller snöar. Han fortsätter som om ingenting hänt. Så skönt. Det är också lite konstigt att vara där det är bar mark på ett sätt. Liksom, vafan?
25 mars 2018, bild runt isträsk i Norbotten, nedanför, 19 mars 2019, Boxholm, säterivägen. Konstrast? Nej, jag förstår inte....
 
Dock, är det ganska skönt. Oden uppskattar det med, liksom att han nu får busa med Alice som bara tusan. De kommer mycket bättre överens, och det är lite drömmigt underbart att kunan gå med de båda lösa i skog och allt det där. Magisk känsla.
Alice 7 år, och våran bubbe Oden på 11 månader imorgon (26 mars).
Svärmor och mannen i mitt liv, med våra älskade pälsdjur <3
 
Och att få gå i skogen igen, på bar mark. Känna doften från fukten i marken, den blöta men samtidigt torra skogen. Luften i sin helhet, åh. Jag har laddat med så mycket energi, även om jag som sagt, fortfarande har dagar där jag måste vila 2 timmar mitt på dagen pga sådan enorm trötthet. Men ja, det börjar ordna upp sig. Och fotograferandet därefter. Mer äventyr här i Boxholm med omnejd väntar, och mer foton ska det bli. 
Jag längtar efter att fotografera mer av bebismagen också. Älskar bilderna i förra inlägget som Albin tog på mig. <3
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - Bella:

Lovely pictures Iza ! <3

Svar: Thank you so much Bella <3
Iza aka izumii

Upp