väntan, otålig och trötthet.

Lite så, väntan beror mest på kameran. Bebis kommer när den kommer, vill inte stressa det alls. Inte fixera mig vid ett datum och bli besviken. Snarare bara låta det vara, så let's keep it that way.
 
Kameran skickades äntligen från Göteborg och Canon igår, tror jag. Kanske skickades i måndags med, oklart. Fick tyvärr inget kolli id att söka på, men om den inte kommer idag så kommer den förhoppningsvis imorgon. Bara DEN kommer innan bebis iaf ;) hahaha. 
Såhär glad när den kom hem från sjukhuset 2016. DÅ hade den faktiskt gått sönder, sensorn hade hoppat ur sitt läge några mm, vilket gjorde cm fel i bilderna jag tog. Galet...!
Saker som inte skulle vara normalt, var helt plötsligt normalt med kameran. Inte så bra helt enkelt.
Men det gick ju rätt awesome och den blev lagad <3
 
--
 
Angående trötthet då? Alltså, även om man äter hundra ggr om dagen, eller ej, så är det fan inte möjligt ändå att bli pigg. Spelar ingen roll alls. 
Typ såhär kan man hitta mig och Oden i soffan vissa dagar. <3 Trött som en gnu, och galet mysig hund. Dock, kan jag ju påpeka att han är lite extra vaksam kring mig just nu, antingen så är något på gång, eller så är det bara inbillning. Who the fuck knows...?
I am a model ! Eller inte, Petra tog denna på mig när vi var ute med voffarna i skogen. Tyckte den var lite söt ändå! :D Oden har dock gömt sig ur bild ish, men Alice fick vara med istället :D 
Myshög som sagt.
 
Anyhow, enough ordbajsande. Hoppas kameran kommer imorgon. Jag gillar min backup, men fokussytemet är så stor skillnad på nybörjarkameran jämfört med min fullformat. Och det blir bitvis frustrerande. Samtidigt som jag är så medveten om det, och kan ju jobba med det, men det blir inte riktigt samma ändå! Så, ja. Gnälliza och tröttiza...
Nu ska jag försöka ta tag i dagen och göra lite mat. :)
 
 
 
allmänt tjafs, gravid, phonepictures | |
Upp