vadstena

Ohyeah, och tröttheten därefter sedan? Utmattad till den nivå att jag somnade nästan direkt. Men, det var medeltiva dagar, och jag lyckades helt enkelt att ta lite bilder iaf.
Det var rätt länge sedan jag fotade hästar rent generellt, men det var nice att fota lite action iaf. Det blev rätt okej bilder, mest på den vita helt enkelt. Men, det var nice, den var fin, och prickig. :D Jag gillar hästar, vill gärna rida själv någon dag. Det dock tror jag blir otroligt mycket senare i livet. 
Och helst barbacka såklart... ! Men ja, det är väl allas dröm, typ. Rida barbacka barfota, på en häst i solnedgången längs stranden. Det kanske kommer, eller kanske inte. Vem vet...?
 
Anyhow, orken just nu är inte som den ska. Sådär trött som jag var i början av gradiviteten är tydligen en grej nu. Dvalar alltid på eftermiddagen. Typ värsta tiden på dygnet.. :P
Käkat 2 skålar med glass iaf, chokladsås och strössel. Magiskt gott. <3
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Sååå fina bilder!

Svar: Tack så mycket :D
Iza aka izumii

Upp