she is here !!!

Ursäkta tystnaden, jag tyckte det var dags att föda barn i veckan.... ;)
 
Skämt åsido, men veckan började faktiskt med värkar och att få en bebis i famnen, tidig måndag förmiddag. Så, som rubriken säger, Nu är hon här<3
Våran lilla pärla valde att titta ut måndagen den 8 juli, klockan 10.29, 49.5 cm lång och 3470gram.
 
Jag kan inte riktigt begripa att hon är här just nu, det kommer ta tid. Egentligen har jag inte tid att blogga heller, men jag valde att ta mig tid, efter att ha matat henne precis. Samt att lite roligt att det trots allt blev lite som jag känt. Redan när jag blev gravid, sade jag att runt 9 juli (enligt min mens, var det 9 juli som blev ett "tillfälligt" BF), att bebis skulle komma. Iaf början på juli. En märklig känsla egentligen. Att man kan känna så. Samma sak att när vi var på ultraljudet, fick jag bara en spontan känsla att det var en tjej som bodde i min mage, och mycket riktigt. Ut kom hon, våran lilla tös <3
Lilltjejen <3
 
 
 
Lite bilder har såklart tagits, och mer lär det bli, framöver. Just nu är det främst mobilen tbh som tar en del. Men de 2 nedersta är ju från stora kameran. 
Relativt nykläckt och på BB sedan hos pappa Albin. Hon är så väldans söt alltså, blir typ tokig. 
Vi mår alla bra, och har det mest bara mysigt nu när vi är hemma från BB. 
Lillan ska jag nu gå tillbaka till och mysa med. Men, nu vet ni, att det kan ta tid mellan inläggen, men jag uppdaterar när jag kan, och vill. Som jag alltid gjort :)

Myspys på er därute :D Jag ska mysa massor !
(För övrigt är riktiga BF idag, den 12 juli, men hon valde att titta ut den 8:e juli alltså) 
familj, gravid, känslor | |
Upp