glass i stora lass !

OMNOMNOMNOM.
 
Inte varit i Söderköping på nästan 4 år tror jag, sist var 2015 tror jag. Väldigt osäker, men så igår så bjöd svärmor oss på lite glass i det äntligen, lite svalare väder. Så skönt helt enkelt.
Albin tog en "Go bananas" ↓↓
Kolasås, bananer, och fudge :D
Jag tog "chokladsväng" - hallon och chokladglass med fudge, chokladsås och hallon, och Petra tog sig en "summertime" med jordgubbsglass tror jag, och jordgubbar :D 
MUMS!
 
Från instagram på alla 3 glassar <3

Det var otroligt mumsigt. Bebis levde om rätt bra efteråt. Redan på vägen dit, som om den visste att det var dags att få massa härligt sockergott. Hhahaa. Alla som inte varit på Smultronstället i Söderköping, borde seriöst besöka det. Det är rätt awesome faktiskt. :D Speciellt om man älskar glass, så som jag gör. 
 
Efteråt var jag dock så satans trött, att jag gick och la mig hemma, nästan innan 21 tror jag. Men somnade kanske efter 22. Oklart. Men sak samma, var såååå vansinnigt trött. Är fortfarande rätt trött, men idag är det regn ute, äntligen. Och svalare temperaturer = nöjd hund, och nöjd matte.
Nu var väl iofs tanken på att visa upp våra glassar från igår. Men det tar på krafterna att göra saker nu för tiden. Det märks... att vi närmar oss BF. Och vem vet? Kanske inte blir bebis fören slutet på juli heller...? Never know!
fotografier, phonepictures | |
#1 - - Rebecca Adnell:

Men åh, glass i Söderköping är ju underbart! Ser gott ut :D

Svar: Det är ju det, underbart gott, levererar i princip alltid ! :D
Iza aka izumii

#2 - - Sarah:

åh ser gött ut

Svar: Det var det också :D Mätt i magen :D
Iza aka izumii

Upp