favoriter från 2018 | april - juni

Vi fortsätter resan framåt med några från april - juni. Jag även nu, tog kanske lite mindre bilder än vad jag brukade, men det blir nog så ibland. Det var rätt känslosamt där efter morfars bortgång och jag var lite överallt med känslor och hade väl inte riktigt koll på mig själv som jag önskade, det fann dock dagar som hjälpte mig återkoppla till verkligheten och jag kunde snart bli mig själv igen med lite mer kontroll utan att det blev jobbigt.
April, känslomånad. Den bilden först säger nog rätt mycket på ett sätt. Maj blev dock bättre, ny bil, och bröllop. Boden svämmade över till att extremvärme kom och snön smälte fortare och det blev en del kaos på vägar häromkring. Vissa vägar blev avstängda och allt sådant där skojj....
Och i juni, blev jag moster igen, till lilla Tove, samt att vi blev med en hundvalp. Oden kom in i våra liv. Och däremellan hann vi även åka på äventyr till Stora Sjöfallet och fick njuta av episk miljö, jag älskar verkligen Norrland och vad naturen här erbjuder. Så magnifik och stor.
På vägen hem korsade vi en spegelblank Lule Älv och jag dog lite. 
 
Våren var bra, tung, känslosam men ändå väldigt vacker och underbar. Precis som den ska vara. 
Det blev svårt att bara välja "några" bilder här bör tilläggas...! Hoppas dock ni gillade dessa ändå!
 
fotografier, tillbakablick | |
Upp