en snart sammanfattning...?

Hur sammanfattar man ett av de mest händelserika året som gått? Förra nyår så gifte sig min syster Anna och jag fotograferade deras bröllop. Magiskt. Vackert, och vad bättre sett kan man inleda året på? Förutom det faktum att jag såklart, var gravid med Elvira i magen då.. Haha.
Men, jag kunde inte äta sötsaker, så jag missade vad som verkade vara en otroligt grymt god dessert.
 
 
Hursomhaver, jag ska sammanfatta året, främst med lite bilder. Så gjorde jag förra året, men ska också se om jag kan skriva liite mer text till dem, vad sägs om det?
 
En av det största sakerna i år, är ju definitift att jag blivit mamma, att jag och Albin blivit föräldrar. Magiskt underbart även det. Och ja, jag märker att jag missbrukar ett visst ord rätt mycket. Jag misstänker att för mycket "My Little Pony" - Friendship is magic - ligger bakom den delen...
 
Anyhow, vill ni se en söt ren? Klart ni vill...
Sötaste underbaraste vackraste lille Elvira <3
Elvira | |
#1 - - Annie - Stora Små Äventyr:

Världens sötaste ren :D

Svar: Eller hur? :D Älskar den bilden <3
Iza aka izumii

Upp