skogstroll.

Det är så jag känner mig, tror jag har varit ute i skogen nästan varje dag sen i onsdags förra veckan, typ. Ganska magiskt ändå. Fotograferat iaf 4 dagar i rad, det är rätt najs ändå. Det var ett tag sen jag fotograferade så mycket i följd. Egentligen tänker jag inte skriva mer så, men jag tänkte bjuda på mer skogsmagi.
Eftersom jag tycker det är roligt att upptäcka platser, återvänder jag också såklart till andra platser jag redan varit på. Att upptäcka är att iaf faktiskt fotografera ställen också, iaf just nu. För jag har liksom varit där, men inte fotograferat så mycket egentligen. Och där är, såklart Öngårdsberget. Vi har varit här förut, men i fredags var första gången som jag fotograferade mer där. Himla kul. 
 
På kvällen tog vi en mysig promenad längs vattnet:
Månen var typ röd. Helt galet fint, och svårfångat med kamerna utan stativ, så ja. Det fick bli som det blev...!
 
Nu, fortsätta med äventyr och sakta förbereda sig för jobbvecka. Långvecka, 5 pass denna vecka, och 2 nästa. WOHO!
fotografier, norrlandäventyr | |
#1 - - Helena:

Tycker du fångade månen helt perfekt! :) Och ser väldigt fint ut där i skogen.

Svar: Tusen tack Helena ! Det är väldigt fint häromkring. Mera skogspromenader i framtiden, helt klart! :D
Iza aka izumii

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Så mysigt och fint! Längtar ut i skogen :D

Svar: Det är supermysigt. Älskar skogen mer för varje dag just nu <3
Iza aka izumii

Upp