höst, vackra höst.

Återigen, höst alltså. Det är såå fint ute nu, och vädret har visat sig från sin bästa sida. Ja, regn och dimma kanske inte är superkul jämt, men det är kortvarigt, sen kommer solen och allt det där magiska färgfulla kommer fram igen. Vackert helt enkelt. Jag blir så glad för dem här dagarna fyllda med färger, det är någonstans extra skönt. Och idag passade jag på att ta med mig kameran när jag gick ut med Oden, den här gången ett spår som ligger nära oss. Lite av resultatet kommer här:
Det är så härligt med alla löv och färger alltså. Träd och grejer som ligger överallt i skogen... Så skönt med lite terräng emellanåt.. Att gå av från stigen är rätt skönt emellanåt. Jobbigt, men skönt. Med tur får man se lite mer av allt vackert. Jag verkligen älskar hösten.... Hahaha.
Det har varit soligt/mulet idag. Sådär underbart höstigt vackert ute. Och det har skapat en sådan vacker lyster ute i skogen att man nästan tappar andan. Och Oden är sådär mysigt fin som han är när vi är ute på promenader. Ibland lite uppe i varv och ska vara överallt, eller så är han duktig och tålmodigt väntar. Men nyfiken på världen omkring, verkligen. Det är roligt. Kul att se hur det utvecklas. Dock, finns det stunder när det inte alltid är lika lätt. Men det är bara att kämpa på, jag funderar på om jag ska prata mer om det i ett annat inlägg. Vi får se... Jag klurar fortfarande.
 
Men, erkänn? Hösten är vacker. 
 
fotografier, hundliv - Oden | |
#1 - - Jenni:

Men åh vilka härliga höstiga detaljer <3
Och Oden, alltid så fin och söt <3

Svar: Jaa, hösten är banne mig vacker. Hoppas på att komma ut lite i veckan nu. <3
Iza aka izumii

#2 - - Simon G:

Superfina höstbilder! :)

Svar: Tack så mycket Simon :)
Iza aka izumii

#3 - - Åke:

Härliga höstbilder! Har inte riktigt kommit så långt här, men är på god väg.

Svar: Det kommer fort här i norr :) Ibland börjar det redan så tidigt som i slutet på augusti. Tack så mycket Åke :)
Iza aka izumii

Upp