vackra skog.

Jag kan inte döpa alla rubriker till vackra höst, det kommer ju bli så konstigt och fel. Eller hur? Men många gånger känner jag så. Just nu är det foto/redigering och Oden som tar mitt fokus när sambon jobbar och jag har mina dagar ensam med Oden, trött är man. Men det är bara köra på. Det blir mycket foto, vilket i sig är så roligt just nu. 
Det är skönt att fotografera, andas och att Oden följer med är liksom bonus. 
Jag känner att jag börjar fatta lite mer grepp om skogsfotograferingen och det är en lättnad. Jag känner att jag innan aldrig riktigt fått till det. Om än att helheltsbilder är lite tricky fortfarande är sådär, men det bli bättre. Dessa 2 tog jag på Rödberget 1 oktober, de andra är från ett annat tillfälle här nedan.
Det låg lite snö kvar på Gruvberget när jag åkte dit också. Oden fick se lite av snö med andra ord för första gången, han verkade undra vad det var, men vänta bara....
Håller på att redigera klart bilder från 5 oktober när vi, hör och häpna, var på Åbergsfortet igen, skogen omkring där är väldigt bra att gå i/fotografera i. Iaf just nu.
Men, jag har så fina bilder därifrån och det är kul att se hur sakerna ändras nu under höstens förändrings tider. Bästa som finns helt enkelt. Nu är det dock hög tid för att ta en tur med Oden igen, vankar lite rastlöst här hemma. Och nu när solen kommit fram igen, kanske det kan bli ytterliggare lite foton.
Det blir mysigt helt enkelt !
fotografier, hundliv - Oden, mindfulness | |
#1 - - Ann Rumbleinthearctic:

Hösten i gran och tallskogen är ju oftast så vacker och du har fångat det så fint i dina bilder :)

Svar: Tusen tack Ann! Den är verkligen helt underbar :)
Iza aka izumii

#2 - - Annie - Fotograf i Stockholm:

Åh, jag vill också ut och fota höst nu!! :D

Svar: Jaa, det är helt underbart !! Hoppas på en del foto i helgen också :D
Iza aka izumii

Upp