Fröken Aurora

Gjorde verkligen himlen grön inatt, detta var nog helt klart en av det absolut starkaste norrsken jag sett. Helt galet. Jag kommer redigera bilder efter jag sovit lite på morgonen, och allting. Men, jag har 3 "smakprov" på en egentligen lite mindre show, men ändå. Jag ser fram emot att få visa er de andra bilderna senare. HELT sjukt vad vackert det var. Jag blir som hög. Adrenalinet alltså... 
 
Hmm, lyckades inte få med de andra, så blir bara denna. Men, ni kommer få se mer senare idag, klockan är trots allt snart halv fem på morgonen....
 
Jag är så tacksam för att jag får se detta vackra skådespel på himlen under höstens och vinterns mörka tid. Det är, så otroligt insane vackert.
fotografier, norrsken, nordlys, polarsken | |
#1 - - Rebecca Adnell:

Alltså wooow!

Svar: Det syntes i Stockholm med ! :D Men magiskt var det :D Tack Rebecca ! :)
Iza aka izumii

Upp