bröllopsyra och glädje.

I helgen var vi hem hemma, dvs, södra Sverige. I helgen skulle systern min gifta sig nämligen, nummer 2 som gifter sig så att säga. För i augusti är det 2 år sedan som lillsyrran Britta gifte sig. Nu var det Emma som gifte sig. Emma är 2 år äldre än mig, och det är ju ganska nära då liksom. Det är alltid en massa känslor som bubblar upp på bröllop. Kärlek för familjen, vänner ja. Ni vet. Med min tur var det också dagen innan mens, sorry, men jag blir så extra blödig då. Speciellt att lyssna till talen, saker man minns, det var svårt att hålla ögonen torra. Och bitvis kändes det lite som man var den som var mest blödig, med andra ord bita ihop.. haha. Det är fint med så mycket härlig kärlek iaf. Verkligen. Det är skratt, kärlek och bara allmänt och ren och skär glädje. Det är så himla fint. Och också, eftersom jag sällan kan låta bli, ska jag visa några bilder av dem jag lyckades knäppa...
Det var en helt perfekt lördag. Sol, blå himmel och varmt. Som det ska vara, dock så skyr jag lite ljuset för att fotogtafera. Det är superfint, men det är liiite för stark sol i min smak. Ge mig förmiddagssolen, eller eftermiddagssolen. När skuggorna är så härligt varma och mysiga. 
Dessa två, dem är nog de mest glädjefyllda människorna jag vet. Skratt är en total gemensam nämnare, vilket talades om mer än 1 gång på bröllopet. Jag vet inte alls, vilka som matchar mer med varandra som dessa. Det är kärlek, och det syns ju. Och verkligen, det var en superhärlig dag. Lycka är min defination av den här dagen. Grattis kära syster igen, och lycka till ❤
 
familj, fotografier, känslor, personligt | |
#1 - - sarah :

fina bilder

Svar: Tack Sarah :)
Iza aka izumii

#2 - - Emma:

Så fina! Tack snälla du för du fotade oss och dina snälla ord ❤️

Svar: Tack själv Emma <3 Det var bara roligt att få föreviga eran dag <3
Iza aka izumii

Upp