Ville 6 år !

Den 5 mars 2012 kom Ville, vilken liten sötnos, verkligen. Smälte mitt hjärta. Det sjukaste egentligen runt Villes födelsedag är att när Anna blev gravid och allting så fick jag en märklig känsla om när han skulle födas. Relativt någon mer månad innan, att det var den 5 mars som han skulle komma. Det bara kändes så, i hela kroppen. 
Mormor fyller också då, eller fyllde. Och någonstans mitt i allting så var det givet att Ville skulle få samma dag liksom. Himla fint när jag tänker på det faktiskt. ♥
Kan inte helt fatta att han blir 6 år i år. Den lilla plutten. Charmören. Jag har altlid fotat mina syskonbarn, så mycket jag kunnat, och tyvärr även förlorat en del bilder. Dock har jag kvar mest från Ville, lite lyckligt nog. Och söndag den 4 mars (igår), hade vi kalas för honom! Och jag fick äntligen vara med !! Dvs, jag KUNDE åka ner för att fira honom, vilket har gjort mig såå glad.
En av de första bilderna på Emil och Ville, ni har ju sett lite senare bilder på dem, men alltså. Åh, dessa fina killar alltså. 
Några år senare. 2014, alltså. Charmörerna. jag behövde inte ens be dem, det bara posade för mig. Så charmiga pojkar. Och jag älskar dem.
 
Så, ett otroligt STORT GRATTIS !!! Till Ville som nu är 6 år , och som är redo att fortsätta charma oss alla ♥
Ville förra sommaren, 5 år och busig som alltid ♥
familj, fotografier, personligt | |
Upp