tusen gånger om.

Något jag älskar och hatar med mig själv: jag säger att jag kommer vara off = jag blir inte så off.
Eller alltså, jag blir off. Hemma i lugnet och jag stänger ner liksom. Blir lite knäpp på det. Tankarna snurrar och allting bara kaosar. Men, i bloggen just nu vill jag både skriva hunda tusen saker och ingenting.... Mest kanske för att hålla mig lite sysselsatt iaf. Liksom, det hjälper lite grann mitt i allt. Har även redigerat lite på min lediga dag, liksom tvättat. Det är kaos i lägenheten fortfarande. Så, krafttag att städa kommer en annan dag.
 
-
Från när vi åkte hem förra helgen, det var stjärnklart större delen av vägen hem och det var fint. Trots att jag inte hade stativ försökte jag envist ta några bilder, skakiga, men känslan ändå. Magiskt. Just nu har det varit mulet mer än stjärnklart, och jag tror det är därför man blivit less och trött på vädret. Snö i sjuka mängder nästan. Det är fräckt och mysigt, men ja. Ni fattar, det är ju mars nu, folk vill visst ha grönt och gröna knoppar överallt...! Här i norr lär ju snön ligga till maj som sagt...!
Hittade dock lite grönt och knoppar i Linköping. Lite lagom mysigt ändå.
Hittade också en Annie, som jag fotade lite med i Linköping när jag väl hade projekt pendla Norrköping - Linköping... Sjukt bra dag i övrigt. Inte bara stress, pauser är bra. Pauser med goda vänner, ännu bättre. Dock hoppas jag på att vara i ett bättre mentalt stadie än vad jag var nu, kände att fotona inte blev 100%.
 
Senare på kvällen blev det som sagt teater. Väldigt bra dag, och positiv energi. Kändes viktigt just då.
Somnade som en bebis på kvällen/natten sedan. Skavsår och grejer insidan låren, pga kyla och blåst tillsammans med nya byxor och ja. LÅNGA promenader. Men det är som sig bör.
 
-
Nu ska jag dock försöka stänga ner skallen igen för att sova, mest för att jag är trött, och jag inte riktigt kan kordinera mina tankar ordentligt. Tänkte avsluta med någon äldre bild, just for fun:
 
allmänt tjafs, fotografier, känslor | |
Upp