Alex 8 år !

Tiden bara flyger iväg.. Och mars är en månad med många födelsedagar...! Idag är det Alex tur, på självaste kvinnodagen. Men vad gör det, han är bäst ändå!
Den här lille plutten från mars 2010, blir alltså 8 år. Här är han inte alls gammal, lika skygg framför kameran fortfarande.. Men, jag har mina stunder med där jag fått honom på bild. <3
Dessa 2 är från i somras, shit vad dem växer. Dem får sluta snart..! Haha. Nejdå, men åh. Det är jobbigt med avstånd sådana här tillfällen, Alex och Lukas träffar jag ju ännu mer sällan just nu, pga det mycket längre avståndet. Men det gör inte att jag struntar i dem för det...
 
Så, MEGASTORT GRATTIS ALEX!!! Hoppas din dag blir som du önskar ♥
 
familj, personligt | |
#1 - - Johanna:

Oj så gullig☺️ Ja, jag hörde någonstans att mars är månaden då det förds flest barn, och tror det var 12e som var den vanligaste😉🍰

Svar: Haha, han är ett charmtroll! :D Det verkar så.. Många som sagt som fyller år nu :)
Iza aka izumii

Upp