7 december 1988....

... då föddes jag, för 30 år sedan. En onsdag enligt kalendern. En liten tung sak på 4110gram. Japp, tjockis. That's me ;) Nejdå. Men precis som alltid, när man fyller jämt, eller "stort" så är det alltid lite extra firande som väntas. Eller så. Men, nu är familjen och vännerna nere i södra Sverige, och jag här. Så jag och Albin firar mest. Och det är helt enkelt rätt underbart det med. Vi kom nyss hem efter att ha ätit på SuzieQ här i Boden. En typ retro restuarang med asgoda hemmagjorda hamburgare. Fyfan, vad det var gött.
 
Tycker bilden säger det mesta ... ;) Hahhaa. Nejdå, men lite sådär gott var det. Förutom att jag inte slickade någon skål med chokladsmet? Hahaha. 
Och givetvis, tagen på bar gärning med tom&jerry kexen, också bilden som var min studentbild. 
 
Nu till kvällen finns det glass i frysen, vaniljglass med chokladkross. Så, det kan bli kvällens efterätt. Jag är iaf väldigt nöjd med dagen ändå. Det slår min 25 års fest med hästlängder, liksom att när jag fyllde 20, så hade vi varit på begravning 4 dagar innan. Så, min födelsedag just nu är väldigt fin.
Som den ska vara. Precis lagom mycket av att bara ta det lugnt, och allt det där. 
 
Nu ska jag bara fixa med en käpp så jag kan halta fram du vet. Gammal och grå nu tydligen ;)
Nejmen, men jag är asglad att det snöar, är kallt och redan ligger ett fint lager med snö. Bästa på hela födelsedagen. Och jag har fått 2 blombud, och ett paket med lite härliga ljus, och choklad från Jenni i Haparanda. Underbart med vänner. <3
 
Men nu, ska jag helt enkelt fortsätta ta det lugnt och bara vara med Albin <3
 
fotografier, personligt, tillbakablick | |
#1 - - Jenni:

Hoppas du hade en fin födelsedag <3
Måste faktiskt tycka lite extra mycket om bilden där du sitter med chokladskålen, texten på din tröja och hur du pekar med fingret, ser lite busigt ut, haha. Urgulliga bilder <3

Svar: Den var precis lagom som jag ville, varken för mkt eller för lite <3 Haha, tack :)
Iza aka izumii

Upp