topic, topic.. alltid en fråga

Lite så, för egentligen så kan jag inte riktigt hitta en passande smidig rubrik alla gånger... Men, jag har lovat lite fler bilder från semestern. Och jag fick ju några riktigt goa bilder på Oden och Alice, så kortfattat som jag blir idag, tänker jag vara "tråkig" och bara slänga upp några av de bilderna. Ni överlever det va? Dem är rätt roliga när dem busar tillsammans alltså. SÅ söta och Alice är SÅ snäll. Jag hoppas bara inte Oden faktiskt bet sönder henne emellanåt. Det såg ju så u.. Emellanåt... Men, så roligt att se dem lika ihop iaf. Helt gamla <3
 
För övrigt, det lilla blåa typ halsbandet han har på näst sista bilden (där man kanske ser mer av det, iaf. Det är för litet nu)
fotografier, hundliv - Oden | |
#1 - - Denise:

Så söta! :)

Svar: Tack så mycket Denise:)
Iza aka izumii

Upp