Skogsliv.

Jag njöt verkligen trots att det inte var de norrländska skogarna jag vandrade i. Det var så mysigt. Skog luktar ju så gott, och det är en del av hela upplevelsen att vara där kan jag känna. Jag tog och fick med mig några riktigt mysiga skogsbilder, något jag annars brukar tycka är svårt att få sådär bra. Jag kanske övertänker det, men denna gång fick jag lite av det där mysiga ljuset jag önskar. Och såhär blev dem:
Sista bilden, utsikten från mitt gamla rum i mammas och pappas hus. Älskar den där utsikten.. Kan stirra flera ggr om när jag är hemma. Här går solen upp varje morgon och är magisk.
Och bara därför, en bonus från typ, 2007...
"Grodperspektivet" :D
 
Jag gillar skogsliv <3
fotografier, mindfulness | |
#1 - - Emmaline:

Åh vad fina bilder!!
Nu längtar man om möjligt ÄNNU mer till vår och sommar! ^^ <3

Svar: Tusen tack! Haha, ja visst gör man ? Speciellt efter midnattsol och äventyr alltså 😍
Iza aka izumii

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Härligt, det är något speciellt med vårsolen som letar sig in i skogen :)

Svar: Tack, det är det verkligen :)
Iza aka izumii

Upp