throwback torsdag?

Nästan så, oplanerat såklart. Men såg ett foto på flickr, gillade hur den var fotograferad. Har sedan dess känt mig någorlunda inspirerad. Så har gått igenom massor gamla bilder, igen. Har inte så mycket nytt nu faktiskt. Det kommer kanske till veckan, vem vet...?
Hittade dock några favoriter, som jag redigerat om sedan första gången jag tog dem.
Skogsbilderna ändå. Och att veta att jag snart kommer vara i skogen på den 3e bilden igen, ser jag lite fram emot. Nya photoshoots att göra här. Se om man kan gå ännu längre in, vad hittar jag där liksom? Kanske något helt nytt.. <3
 
Hittade också en rätt kul bild på mig själv, i min kompis Sofies glasögon. Det var innan jag fick mina senare samma år tror jag. Lite kul ändå. :) 
Och sen denna, dock helt oredigerad. Bara direkt sparad från kameran och in. Det finns mycket i arkiven. Lite roligt att redigera om dem också. Ibland har det hänt så mycket emellan dem. Och det känns ju lite skönt då att se att man faktiskt utvecklats lite iaf.
Avslutar med en selfie till från 2010, med hårfärgen "intensiv röd". Well, I beg to differ. Jag har otroligt få bilder på mig i denna färg, jag typ  hatade det. Min vanliga röda jag ordinärt köpte fanns inte i butik på jättelänge. Hade sjukt svårt att hitta rätt...
(och såklart, referens till hur rött jag hade då, innan min färg försvann i butik)
 
Nu har ni fått skratta lite, och kanske också sett att jag typ, utvecklats lite iaf. Haha. Jag känner det så iaf, det spelar ju ingen roll. Jag har fotograferat länge. Och det var först 2011 som jag började fotografera i RAW format. Innan var det JPEG. Så, ja. Mycket har hänt sedan första systemkamera bilden januari 2007:
 
 
allmänt tjafs, fotografier, tillbakablick | |
#1 - - Jenni:

Underbara bilder ju <3
Men alltså IZA, du passar i kort hår <3

Svar: Tack så mycket !! :D Haha, jag saknar inte det "korta" dock..! :p Haha.
Iza aka izumii

Upp