no brain today

Alltså, jag har velat blogga i några dagar nu. Liksom, ja. Få ur mig saker, skriva och författa typ. Men, så snart jag öppnar "nytt inlägg" - så blir hjärnan typ mos och poffar bara ut något som ska likna rök ... Det är ju askul. Finns det något som kallas gravidhjärna? Får jag skylla på det? 
 
Jag har varit lite klantig igen, och kört iväg med motorvärmarkabeln i bilen. Den notan var ingen höjdare. För att sedan idag, dra ögat/tinningen in i glasdörren där man plockar ut mjölken. Alltså. Vafan? Och så för snart 3 veckor sedan halkade jag bakom en pensionär med rullator på en isfläck och slog upp, hör och häpna, mitt vänstra knä. Igen. Alltså nej. Nu vill jag inte vara klantig längre. Vad händer härnäst liksom?
 
Och på tal om något HELT annat, vet ni hur svårt det är att ta kort på en bebismage med en nyfiken hund, som dessutom vill äta upp din fjärrutlösare? 
Här försökte jag få en finare tillsammans och jag håller godis i pannan för att fokusera Oden.. Går ju huuuur bra som helst. Eller något... 
 
En av bilderna som jag blev lite nöjd med var dock denna: vecka 22 [21+4] 
Känner mig så "fet", men det finns ju en orsak också. Och inga direkta fancy gravid/mamma kläder att visa upp mig i, men har några planer framöver med gravidfotografering som jag hoppas kunna genomföra. :) 
En bonus, bara för att jag trots allt, gillar hur mina kurvor ish, tas fram här, lite grann. Ska så ta om några av dessa senare dock. Men det gick iaf och ta några stycken.
Hoppas kanske redan på en remake imorgon eller senare sedan. <3
 
fotografier, gravid, hundliv - Oden | |
Upp