När norrskenet äntrar mars månad

Det sägs att mars indikerar vår, inte alltid så i norra Sverige, men ack. Det är ju mer vårvinter än vår egentligen. Vi har dock fått lite minusgrader äntligen igen, vilken i sin tur ger lite magiskt vackert grönt sken på natthimlen. Februari gick ut med en smäll av grönt, och 1 mars välkomnade med samma metod.
 
 
 
Äntligen stjänklart. Äntligen vackra himlar igen. Så glad helt enkelt.
norrsken, nordlys, polarsken | |
#1 - - Jenni:

Nämen WOOOOW :O Så himla vackert, jag dööööör :O Fantastiska bilder och helt amazing hur bra du har fångat den vackra skapelsen <3

Svar: Tusen tack Jenni! :D Det är fantastiskt vackert, det där norrskenet alltså! <3
Iza aka izumii

#2 - - P I X E L I E – Erica Pettersson:

Så fina bilder du fick på Norrskenet!
Det var verkligen fantastiskt, och jag älskar hur TYDLIGT det syntes den här veckan! :-D

Jag tänkte exakt den meningen; "February goes out with a bang!" när jag stod i torsdagskväll och tittade upp mot himlen samtidigt som jag väntade på kamerans exponeringstid! :-D

Svar: Tusen tack Erica! :DJo, det var den första mer tydliga och stjärnklara natten för mig denna veckan iaf, nu snöar det sen igårkväll xD Haha.
Verkligen "with a bang! :D
Iza aka izumii

Upp