woho, 2019 !

2 januari, ett nytt år. Slappar dagar och en energi som legat på noll. Minst sagt. Är en riktigt tröttstuga här just nu. Imorgon åker vi norrut igen, hem till snöiga Boden. Se hur våran tiguan mår efter en vecka stått stilla, i kyla, snålblåst och snö... Kommer få knacka lite is misstänker jag faktiskt. Men det löser sig nog ska vi se :D . 
 
Hur var nyåret då? Jo, egentligen skulle jag ju ha jobbat. Men av orsak bröllop för systeryster min så förlängde vi lite ledighet, och jag är sjukt tacksam till min planerare att det gick igenom. Det var svårt, så oerhört tacksam att jag fick komma ner och spendera tiden med familjen, och syster på bröllop. Jag tog givet, en drös med bilder. Ska redigeras mer ordentligt vid stora datorn när jag kommer hem, eftersom ja, laptop funkar, men oklart hur färger etc blir på skärmar och dylikt med olika ljusförhållanden (har sett äldre bilder jag redigerat på laptop och bara, alltså. OJ, det såg helknas ut på en annan skärm.)
Det var min näst äldsta storasyster som gifte sig nu, Anna. Såhär fin var hon <3 
Det var första vinterbröllopet jag fotar, utan snö dock.. Men det var frostigt iaf och väldigt fint ute ändå. 
Finaste familjen Bergvall. 
 
Ska bli roligt att gå igenom alla bilder och börja få färdigt bilder till att leverera, det här är ett slags "första" kik på vad som komma skall, eftersom att man givet, för syster fixar lite snabbt när man kan <3 
Trots LR på laptop, så är det lite halvknepigt att få in ALLT jag brukar göra, jag är väl inte världsvan vid LR, så det är ju mest därför egentligen. Men, det finns väldigt mycket att välja av iaf. Landade runt lite över 800 bilder.... Så ja. Bilder blir det. 

Det är andra systern som gifter sig 2018, Emma och Johan gifte sig ju i maj tidigare i år. Och att avsluta året med såhär mycket kärlek och vackert... Ja, det var helt fantastiskt. Jag har fotat Anna och Jimmy tidigare för snart 6 år sedan, då i studio. Så det var roligt med att fota utomhus och nu med deras fantastiska barn Emil och Ville. Jag älskar er så mycket, och tack för att jag fick föreviga eran dag ❤
 
familj, fotografier, känslor, personligt | |
Upp