krispigt vitt och vacker vinter.

Precis som titeln säger, som jag också nämnt, det är så sinnesjukt vackert ute. Och det har det i princip varit nästan hela januari nu. Och jag har nästan inte fotat alls. Jag undrade ett slag om de var något fel på mig, men kom fram till att vissa minnen passar så bra i huvudet också. Att bara se allting för sig flimrandes i huvudet är precis lika underbart. Men, jag tog lite bilder från fönstret igår, samt lite idag när jag åkte till Lule för att köpa nya HELA mjukisbyxor. Jag ägde en gång säkert 7 par mjukisbyxor, nu har jag "bara" 2 par. Ett par svarta som har hängt med sedan kanske 2007? Så, ja. Hål är obligatoriskt... Kan man ju säga. Sedan har jag ett par gråa, som Oden har mumsat lite på. Inte lika mycket som de första han "bet sönder" i somras iaf. Men, tillräckligt för att det blåser kallt i hålen när man har dem, speciellt ett vid rumpan.. Inte OK....! Haha.
Hursom, från fönstret beskådade jag återigen de vackra vita helt enkelt:
Så himla vackert ute. Jag räknar med att komma ut imorgon, jag längtar lite tillochmed. Jag är sugen, och jag vill försöka få med allt så jag kan dela med mig av det vackra till er. <3
 
Älskar när hela världen är vit och krispig. Det är vita träd överallt av frost och nyfallen snö, som ligger som ett härligt fluffigt puder över allting. Det är massor vackert.
När det är såhär, så är jag så glad. Jag älskar verkligen vintern. Visst, det finns mindre roliga vinterdagar, gråa vinterdagar. Men nästan alltid är det så ljust och helt amazing. Det är det enda som räknas faktiskt. 
 
Nu ska jag dock snart krypa till sängs, sovit 5 timmar bara.. Är så trött.. Och Oden snarkar nedanför mig, vid fötterna. Så, ja. Sova är det helt enkelt dags för snart.
Älskar ni vintern? Eller är ni sommarpersoner?
 
fotografier | |
#1 - - Helena - Oh darling, let's be adventurers:

Så vackra vinterbilder!
Jag är en vintermänniska, tills det är dags för sommar för då skiftar jag till att vara en sommarmänniska. Jag kan helt enkelt inte bestämma mig för älskar alla årstider på sitt egna sätt.

Svar: Tack så jättemycket !! :DHaha, men det är svårt. Sommaren har sitt sköna vackra och fullt av liv, dock har jag alltid haft svårast för våren, alltid. xD
Iza aka izumii

Upp