vintervägar, storforsen.

Tänka sig, jag tog mig iväg med bilen, kameran och Oden! Wooho! Det var ett tag sedan. Eftersom det som sagt, är så sinnesjukt vackert ute med all snö, så är det svårt att veta vart man ska nästan. 
Galet sinnesjukt vackert. Jag blir helt tokig. Min hjärna är fylld med massor vinterbilder som fladdrar hela tiden. Underbara vintervärld. Hoppas veckan fortsätter med fotoäventyr. 
Det är så sjukt att det varit såhär så länge nästan. Rimfrost, nysnö i pudervitt, och inte sådär grått. Tack alla minusgrader vi haft helt enkelt? Inte hunnit bli blask/trams alls. Så. Det är lite spännande hur resten av Sverige som fått massor snö nu, glömmer bort att man ska köra försiktigt.. Det är halt, det blir snabbt moddigt när det är som det är. Och kommer i mängder. Jag menar, ja. Om inte det är en uppmaning att vara försiktig i trafiken, då vet jag inte längre....
 
Jag mötte väldigt få folk längs vägen idag, det var lite skönt. Även om de finns "bar" mark på sina ställen, kan det precis som överallt annars, vara halt eller slirigt. Tog det själv ganska lugnt och njöt av utsikten. För den minsann var otrolig. 
Jag hoppas ni gillar bilderna lika mycket som jag <3
fotografier, norrlandäventyr | |
#1 - - Linda:

Underbara bilder!

Svar: Tack så mycket Linda :)
Iza aka izumii

#2 - - Helena - Oh darling, let's be adventurers:

Så vackra bilder! Storforsen är ju vacker oavsett men så mycket vackrare när omgivningarna är täckta av snö.

Svar: Tusen tack Helena ! :D Verkligen vacker alltid, snön gör det så mysigt att gå där :D
Iza aka izumii

#3 - - Jenni:

Ååååh så himla fiiint 😍 Liksom vilket vinterland! Ser så sagolikt ut 💜

Svar: Tack så mycket Jenni! :D Det är de vackraste som finns <3
Iza aka izumii

Upp