I've been in touch with nature.

Naturen alltså, vilken fantastisk vän. Trots ett avstånd, en tid med inte så mycket foto eller utomhus i skogen, så välkomnade du mig precis som om ingen tid någonsin passerat, och det är ju därför som naturen uppriktigt är världens bästa vän till oss alla.
När jag stod där, lät solen värma de första timmarna på förmiddagen njöt jag, jag stängde ögonen några sekunder, tog in allting. Kände barren mot min hud, solen som värmde sådär som dne gör i februari. Kände doften av skog, trots all snö som låg omkring oss. Storforsen intill blev nästna tyst, när jag bestämde mig för att bara ... Blunda, andas och vara just där och då. Vilken känsla. 
-------
 
 
Det händer så mycket just nu, och i helgen hade jag besök av en vän, Ina - vilket var otroligt trevligt och mysigt. Fotoäventyr och prata i mängder. Bara ta det lugnt, skåda stjärnor i en storm mer eller mindre, och ja. Helt enkelt bara umgås. Supermysigt. Lite mer bilder från helgen kommer i ett till inlägg.. Det blev så mycket bilder, och jag har strax redigerat klart de allra flesta av dem. Det tar lite tid, och att välja är såå svårt. Det kommer också ikapp antar jag...!
 
Nog om det, njut av naturens kraft, andas och det kommer komma fler nyheter på bloggen såsmåningom <3
 
fotografier, känslor, mindfulness | |
Upp