-31 grader

Japp, det är väl vad tempen visar just nu. Underbart. Jag hade tänkt åka och fota stjärnor. Något i mig tvekar.. Men samtidigt vore det gött att passa på när det för en gångs skull är stjärnklart ute. Så, kläder ska jag ju såklart ta på mig. OM jag faktiskt tar min kropp utanför lägenheten. Dilemma i hjärnan. 
Nu hade jag tänkt dela med mig bilder från förra året när jag fotade i 32 minusgrader. Problemet? Av någon anledning saknas rutan för bilder på blogg.se (utgår från att det är tekniskt strul igen).
 
Men, det kanske kan korrigeras senare. Hursomhaver, fotografera stjärnor eller inte? Jag ska försöka att lösa detta dilemma, men just nu är det tusen frågor om hur jag ska göra... Är sugen, samtidigt som jag inte vill frysa ihjäl. Jag vet inte heller exakt vart jag ska åka och fotografera. Lite bort från staden och ljusföroeringar vill man ju komma. Och det lär ju vara ännu kallare lite utanför staden. Så, HEY vad roligt !! :D 
 
Är lite ledsen att jag inte kan dela med mig bilder, men men.. Jag hoppas att ni överlever. <3
allmänt tjafs | |
Upp