vem beställde sjukdom?

Jag har visst försjunkit i en dimma, det har varit en lång vecka. Såpass lång att jag igår, blev sjuk. Nu menar jag verkligen sjuk, sådär att jag i princip låg i sängen i nästan 26 timmar. Med undantag för att gå och kissa, och såklart, de 2 timmar jag låg inne i mörkret på badrumsgolvet, och ja. Kallsvettades etc. Fy vad kul... Idag är jag bättre, men har misstänkt fortfarande lite feber. Någon akut magsjuka eller något antar jag, helt galet iaf. 
 
Nåväl, jag har tänkt att blogga, men inte riktigt kommit sig för det. Det vill säga att jag öppnat bloggen, sedan så stängt ner det igen. Så långt har jag kommit... Med andra ord inte kommit på plats alls.
Jag har ju fotograferat iaf, och jag har ju bilder att visa, så jag tänkte försöka passa på nu att dela med mig lite.
Oden har blivit lite avundsjuk på att jag fotograferar naturen, och tycker det är mysigt att krypa in framför kameran.... Vilket i sig är lite roligt, sålänge han inte biter i kameran då...
Skogen är magisk, och vyerna häromkring är alltid underbara. Visst är dem? 
 
Nu ska jag fortsätta vila upp mig, så jag orkar jobba imorgon igen.
fotografier, hundliv - Oden, norrlandäventyr | |
#1 - - Britta Storm:

Krya! Och fina bilder 😍

Svar: Tack så mycket Brillo <3
Iza aka izumii

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Trist med sjukdom, krya på dig!
Men jättefina bilder, speciellt den tredje sista, den på roten :D Magiska färger!

Svar: Ingen höjdare, men snart bättre igen. Tusen tack Annie ! :)
Iza aka izumii

Upp