höstnätter.

Ibland, händer det där magiska gröna skenet att det slår till och blir otroligt episkt. Denna natt var en sådan, det kom i spontana shower, och det var bara väldigt underbart att beskåda. Det som gjorde mig mest sorgsen var att några bilder, under skenets mest intensiva period, var att jag tappade fokus HELT.
Bild 2 har en viss "ofokuserade" delar, men jag bestämde att jag delar den ändå.
 
Norrsken - Nordlys är fantastiskt underbart, och jag hoppas att helgen bjuder på lite magi också, när jag är ledig, och kan se det tillsammans med min älskade underbara sambo. Ta lite nya pussbilder kanske under norrskenet magiska dans? Jaa... Det vore fint. 
 
Just nu vill jag nog mest försöka fånga norrskenet innan snön kommer, för jag har så få bilder med norrsken utan snö... HAHA, fan vad bortskämd jag låter nu.. men lite så är det nästan. Som de flesta norrläningar säger, "det är norrsken så ofta att man inte riktigt märker det längre"
Medans jag står och gör en sort of happydance. Roligt hur det där är... Men, utan vidare: mer bilder på nordlyset natten mellan 22-23 september. ❤
 
 
Magiska Nordlys <3
fotografier, norrsken, nordlys, polarsken | |
#1 - - Åke:

Tack för att du delar! Här i Sundvallstrskten har det inte visat sig än... Du är duktig på kameran!

Svar: Tack! Det är roligt att dela med sig :)
Iza aka izumii

Upp