Höst på min planet.

Det går på rutin, låten, sången och allting. Liksom "kom". Ja, det är Lars Winnerbäck referenser, vem annars säger det så bra? Haha. Hela datorn fylls med bilder på en höst utan dess like, liksom bilder på en otroligt snabbt växande Oden. Det blir som ett överflöd.... 
 
Och jättesvårt att veta vilka jag ska visa er... Men jag lägger ut en del på min flickr med just nu. Mera höst och norrsken åt folket!! 
Jag tänker vara så fräck att återigen bara visa bilder, för ja. Hösten är verkligen vacker, och jag erkänner mig skyldig till att jag totalt gått bananas över att fotografera den just nu:
 
 
 
 
Svar - Ja, man ska inte alltid ta bilder uppifrån på djur, utan möta dem på deras nivå. Men med dessa bakgrunder med höstlöven är det sååå svårt att inte kunna ta sådana här bilder känner jag. Älskade hund alltså. Så bra sällskap i skogen. Känns så skönt att ha honom med sig alltså. Att det funkar att gå lös. Att han inte ska jaga ifatt mötande personer/cyklar eller bilar. Så skönt. 
Älskar livet med Oden, även om det vissa dagar givetvis är nådigt frustrerande när man inte får sova... Speciellt när man jobbat natt... Men, han är värd det. 
fotografier, hundliv - Oden, mindfulness | |
#1 - - Jenni:

Så himla fina bilder och urgulliga Oden <3

Svar: Tack så mycket Jenni <3
Iza aka izumii

#2 - - Annie - Fotograf i Stockholm:

Älskar alla höstfärger i naturen, så vackert. Härliga bilder! :D

Svar: Tusen tack Annie ! :D
Iza aka izumii

#3 - - Rebecca Adnell:

Så himla vackert!

Svar: Tack Rebecca :)
Iza aka izumii

Upp