3 år med finaste Albin <3

I 3 år har vi varit varandras, tillhört och andats varandras luft. Hållt om varandra, vaknat mitt i natten för att bara omfamna varandra i en gemensam sömngest. Hålla om dig, stora och lilla sked. Det spelar ingen roll, för oasvett vem som är vem, somnar vi så. 
 
Att pussa hejdå innan man går till jobbet, alltid. Traditioner. Stjärnklara nätter med dig intill. Dagar som fylls av äventyr blandat med slappa dagar i soffan eller framför datorn, men ändå alltid tillsammans.
Du är min pelare, min soldat, min sambo, partner och livskamrat. Du för mig lycklig, älskling. Ända in i benmärgen <3
familj, fotografier, känslor, personligt | |
#1 - - Jenni:

Grattis till er <3
Urgulliga <3

Svar: Taack Jenni <3
Iza aka izumii

#2 - - Annie - Fotograf i Stockholm:

Mysigt! Grattis :D

Svar: Tack Annie :D
Iza aka izumii

#3 - - Emmaline :

Men åh vad fint! Hipp hurra och grattis till er!! 😙 🎉

Svar: Tack så mycket Emmaline :D <3
Iza aka izumii

#4 - - Britta Storm:

♥️♥️♥️

Svar: <3
Iza aka izumii

Upp