skog, Oden och foto.

När Oden blev av med tratten, började vi hänga i skogen igen. För det är ingen tratt, eller bandage just nu. Så, lyckan är ju rätt total när vi kan springa fritt som tusan och bara njuta. Jag passade på att ta lite foton dagen efter. Dagen började otroligt vackert:
Episk morgon. Ångrade att jag inte tog med mig något annat än 50mm den morgonen. Men, jag var inte så sugen på att gå upp ur sängen heller, så... Tji fick jag helt enkelt. Solen varade inte för hela morgonen heller, utan dimman kom trots allt ikapp och lade sig tjock över Boden. 
När vi väl vandrat runt en bit, jag hade fotograferat lite, så satte sig Oden såhär när vi kom till bilen. Som att nej, till bilen ville han inte alls. Så, jag passade helt enkelt på att ta ett kort. Väldigt demonstrativt av Oden att bara.. Sitta så helt enkelt.
 
Det var rätt skönt att rasta kameran, väldigt skönt tillochmed. Lite som att komma ut i ett nytt liv igen. Bästa är ju att se Oden vara så lycklig i skogen igen, och ute över huvudtaget, efter allt med tratten. Han, precis som väntat var ju faktiskt lite nere då. Så, nu har vi ju en glad hund som tusan igen :D Helt underbart.
Nu kanske det blir att fota lite mer stjärnor ikväll dock, liten chans för norrsken om man har tur. Och såklart, såhär såg det ut 17 november förra året.
Sen kom det en snöstörm till 23-24 november. Saknar snön just nu. Bilderna innan denna, är från 16 november. :)

Så, mer snö tack.
fotografier, hundliv - Oden, mindfulness | |
#1 - - Britta Storm:

Första bilden!!!! ♥️♥️♥️ Så fin

Svar: Taack så mycket Britta <3 :D
Iza aka izumii

#2 - - Helena:

Såå fina bilder! Älskar den andra bilden <3

Svar: Tack så mycket Helena ! :D <3
Iza aka izumii

#3 - - Jenni:

OMG, de första bilderna är ju något helt extra 😱😍❤ Så drömlika och sagolika!

Svar: Tack så jättemycket Jenni! :D Verkligen tack <3
Iza aka izumii

#4 - - Simon G:

Vilka fina och stillsamma bilder! :)

Svar: Tusen tack Simon! :D
Iza aka izumii

#5 - - Annie - Fotograf i Stockholm:

Vackert, speciellt första bilden!! Så mysigt att vara ute i skogen!

Svar: Tack! Det är helt amazing :)
Iza aka izumii

#6 - - Rebecca Adnell:

Så fina bilder Iza!

Svar: Tusen tack Rebecca :D
Iza aka izumii

Upp