november, en riktigt grå månad.

Så, november. Hittils har den varit rätt grå faktiskt. Inte nog med Odens tratt och allt det där bajset. Utan generellt bara grå. 
Från min instagram - efter dagens veterinärbesök, dvs, mer lim och nytt bandage, gav vi oss ut på en promenad efteråt. En slags hint till "det här är vad du missar om du inte skärper dig"- promenad. Verkar ha gett en liten effekt iaf. Men ja, Oden är smart kan vi verkligen säga. Veterinären trodde inte riktigt munkorg skulle hjälpa heller, eftersom han lyckats med BÅDA trattar, lösa hur han ska bita bort bandaget också. Så, det finns en risk att han lyckas ta bort det med. Jag är emot munkorg dessutom. Jag vet att det kan vara nödvändigt, jag säger inte det. Men nej, jag vill inte sätta mer "stress" än konen och bandaget just nu. Det blir bara värre känner jag, och så är det nog bara.
 
 
Annars då? Har helgen ledig, rätt skönt. Hoppas det blir klara himlar och mer norrsken, det är visst chans ikväll redan, men det är pissmulet och dimmigt, som de varit senaste veckan. Har inte rört kameran mer än norrskenet som var den 5 november.
Oden fick vara med, men i bilen. Speciellt pga tratten. Och de faktum att stå still längre stunder bara för att fotografera detta kan innebära ett vält stativ.. Haha. Men, till framtiden blir det nog annorlunda. Jag hoppas iaf att helgen klarnar upp lite, men ser tveksamt ut.
 
Anyway, hoppas att Oden läker helt och hållet, och att skogen blir lika awesome som det brukar vara. Ska slänga mig i ett badkar snart, sedan poppa mig en skål popcorn och bädda ner mig i soffan framför ett Harry Potter marathon tills jag ska sova. Inte en allnighter, men lite grann iaf. :D
Hoppas ni har en awesome fredag <3
 
#1 - - Yasmine:

Älskar norrskensbildern! :D

Svar: Tack så mycket Yasmine :D
Iza aka izumii

#2 - - Jenni:

Oh my lord! Så vackra bilder, där hade jag helt klart velat stå, under den vackra gröna <3

Svar: Tack så mycket Jenni! :D Det var rätt fint ändå ! :D Även om de inte var sådär starkt som man ville xD
Iza aka izumii

Upp