när skogen blir sådär sagolik

Jag har länge haft så svårt att få en skogsbild bra. Den blir för ljus, den blir för mörk, det stämmer inte, och det ser bara riktigt riktigt pisstråkigt ut. Helt enkelt inte alls roligt. Men, så för en stund sedan, närmare bestämt 22 okt. Jag åkte till åberget, som vanligt. Och jag blev rätt så nöjd faktiskt.
 
Ljuset var rätt awesome. Och det kändes sådär drömmigt. Någonstans blev jag bara så glad. Jag fick för första gången, mina drömmigt bra skogsbilder. En annan dag kan jag nog lyckas med det igen, men jag hittade typ ish hur jag ska göra framöver. :)

 
Onekligen drömmigt ljus. Dock, givetvis, precis när jag skulle åka därifrån så kom ju solen. Och blev sådär episkt mera drömmigt. Men, jag var tyvärr tvungen att åka, Oden hade fått tillräckligt på sin promenad redan... Annars hade jag gärna stannat ett tag till <3
fotografier, hundliv - Oden, inspiration | |
#1 - - Jenni:

Helt fantastisk sagoskog ju <3 Och oden lika söt som alltid <3

Svar: Tack Jenni <3 Han är världens gulligaste. <3
Iza aka izumii

#2 - - Rebecca Adnell:

Fantastiskt!

Svar: Tack så mycket:D
Iza aka izumii

Upp