Sommar...!

Allt fler och fler flyttar från blogg.se eller lägger bloggandet åt sidan, det är sommar och folk vill helt enkelt vara med överallt. Så lite dator som möjligt. Det känns som en torka liksom. Men jag har ju egentligen mest lagt kameran åt sidan, bortsett från när jag faktiskt vill fota utan att stressa... Och det funkar. Jag är ju ganska pepp ändå på sommaren. NärCon osv, köpta biljetter och planer. Lars Winnerbäck med svärmor, och sådär. Mycket att se fram emot. Dock ska jag också njuta av saker, att ta vara på tiden. Det är ju faktiskt lite därför man gör saker. 
 
Från Nordic Cosplay Championship 2016. 
 
I år blir det NärCon, jag ser SÅÅ mycket fram emot det. Och såklart allting annat som blir i sommar. Ni får veta mer om det senare och närmare sedan ... Vill ju hålla lite saker spännande för er.. Eller hur? :D
Men jag ser fram emot sommaren iaf. Det ska bli så mysigt helt enkelt.
 
Enda som känns lite tråkigt är att missa Annie när hon åker upp hit, jag tror vi tenderar att passera förbi varandra just nu... Men, kanske till hösten nu. Kanske, norrskensjakt i höst. Jag hoppas att vi kommer få till det iaf! Men det kommer lösa sig helt enkelt.
Först och främst ska det ju vara sommar. 1.5 år i Norrland, och det känns bitvis som vi bott här hela våra liv.. Helt sjukt. Men rätt underbart på samma gång ❤
 
allmänt tjafs, fotografier | |
Upp