ny måndag, nya tankar.

Sen förra veckan har jag tbh, bara fokuserat på jobbet. Igårmorse så gick jag hem, pga lite klantigheter. Det var rätt skönt, och jag fick en schysst promenad. Men igår sen så cyklade jag, och det var lite kyligt imorse. Runt nollan och det hade bildats lite is. Solen lyste dock och det var fint. Annat när jag vaknade runt 13 idag, regn och tråkväder. Men, nu är iaf sommarsulorna på passaten på. 4 ganska nya däck, de andra 2 sen i höstas, och 2 nya från och med idag. Amazing. Och sen är det service på passaten som snart passerar 30 000 mil. Be för oss...! HAHA, nejdå. Men den är väldigt pigg fortfarande måste jag säga, men när service eller annat blir för dyrt för att det ska vara lönsamt att ha den, får vi se efter andra alternativ kanske. Men det är ändå en bit framåt i tiden. 
 
Jag har inte rört kameran mycket alls nu. Försökte och hade sug, men så vart det fel och jag lämnade den hemma trots allt. Det är lite så nu, den velande känslan. Men det kommer att släppa snart. 
Jag tog lite bilder med mobilen istället sådär runt halv tre, tre på morgonen istället. Den vattenpöl jag fotade igårmorse, fanns inte kvar idag. Solen hade tagit upp den, och solen har värmt sen i eftermiddags, vilket har gjort att lägenheten behöver vädras. Blir otroligt snabbt varmt här hemma när solen ligger på..
 
Inlägget kanske verkar lite rörigt, men det är nog också för att jag börjar mentalt förbereda mig för att åka ner nästa vecka till syrrans bröllop, och sådant roligt. Resan ner och servicen dagen innen vi åker. 
Blir eventuellt tur förbi Mora och sedan ner. Så, kameran ska ju med såklart. Och så får vi se om jag kommer hem med lite bilder eller inte. :)
 
Nu ska jag smälla i mig lite vitlöksbröd...! :D Och sluta vara så rörig...
allmänt tjafs | |
Upp