Maj kvällarna.

När sambon föreslår en kvällstur och lite foto blir det alltid trevligt. Det var dock lite kallt, men det gjorde ingenting egentligen. Tog lite foton nere vid Avan färjeläge, och det var rätt fint sådär vid halv tolv på kvällen måste jag säga.
Nedan, den svarta bilen är det nya tillskottet hos oss.. Våran passat ligger ute för försäljning. Den har gått långt, och egentligen skulle den nog kunna på 30 000 mil till, dock kändes det som om att en ny bil var något att tänka på, och ja, vi hittade den, blev sålda och köpte.
Och det är som att köra en dröm. ❤
 
Hursomhaver, det är rätt mycket som pågår som händer, så det blir svårt att fokusera lite, men det kommer ordna sig. Just nu är fokus på att komma i fas, som alltid. Haha. Men snart så. Det är gött att vara vid liv helt enkelt.
Känns som jag behöver kika över mina kameraskills just nu, senaste tiden blir det inte 100% som jag önskar. Men jag tror det handlar om lathet för att man tänker annat, och sätter andra mål. Så ska ta och plugga kamera lite i dagarna tror jag, se vart jag latat till mig.. HAHA. Åhgud, vad jag är knäpp.. Men det är alltid bra med pauser, det har bara bådat gott. Det finns bra fotodagar, och sämre fotodagar. Men det är ju iaf fotodagar. Det har varit ganska lite foto sen jag tog beslutet att dra ner på det. Och det känns sjukt bra.
Nu ska jag ta det lite lugnt igen, fylla hyllan med böcker som vi köpte igår. 
 
Hoppas ni har en fin söndag ❤
 
allmänt tjafs, fotografier, känslor | |
#1 - - Josäfin Andersson :

åh vad härliga bilder :DD

Svar: Tack så mycker Josäfin ! :D
Iza aka izumii

#2 - - madabouttea.se:

Vilken fin solnedgång! :)

Svar: Tack så mycket :)
Iza aka izumii

#3 - - Simon G:

Vilka läckra kvällsbilder! :)

Svar: Tusen tack Simon! :)
Iza aka izumii

Upp