titel? nu igen?

Ja, alltså. Att använda sommar hela tiden känns ju lite uttjatande, kanske? Men det är det första ordet som poppar upp många gånger när jag väl ska skriva något.. Höhö. Inte nog med att syster min gifte sig den 19 maj, jag fick även träffa Desse och barnen, vilket var otroligt mysigt, och såklart deras nya tillskot i familjen, Junior. Var en väldigt mysig eftermiddag/kväll i Boxholm och vi har haft väldigt roligt åt att Alice ylade och Junior gnällde (han fick inte tigga mat av oss vid bordet). 
 
Stor och liten <3
 
Det var verkligen underbart. Inte nog med att det är svårt nog ibland att få till en träff när vi är nere, så det var guldläge. Och så fick vi som sagt busa och se på två ganska skogstokiga voffar. Underbart om du frågar mig. 
Och jag fick några nya helt underbara bilder på Alice med såklart:
Och Albin fick pussar av Alice. Hihi!
Bästa sättet att visa kärlek på helt enkelt...! 
 
Sötgris med grisen. 
 
Blir en bildbomb med voffar idag mest för att sammanfatta en mysig kväll <3 
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - Hemmarecept:

Åh så fina hundar! Kolla gärna in min blogg där jag just nu bjuder på ett recept på en ljuvlig sommardrink med gurka, fläder och citron! www.hemmarecept.blogg.se <3

Svar: Tack så mycket :)
Iza aka izumii

#2 - - emma:

åh så fina bilder

Svar: Tack så mycket Emma :)
Iza aka izumii

#3 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Hundar är verkligen mysiga :D

Svar: Det är dem verkligen ! :D
Iza aka izumii

Upp