GRATTIS Björn!

Idag är det min kära bror som har äran att fylla 34 år ! :D STORT GRATTIS!
 
Vi alla i familjen är lite utspridda... Brorsan bor i Stockholm, äldsta syster Lina i Göteborg, 2 systrar, Emma & Britta i Tranås, och så Anna i Linköping.. Så, tillfällena vi ses är ju inte så många just nu, mindre för mig nu här i Boden. Men, det ändrar ju ingenting mer än milavståndet.
 
Björn är världens bästa storebror, och jag har ju faktiskt bara en bror, och det är ju därför han är bäst, eller hur? Kommer ihåg när Björn bodde i Oslo, det känns nu som det var evigheter sedan, och det var det ju med iofs, men det kändes rätt tomt någonstans när han var där. Jag var aldrig och hälsade på där, önskar jag gjort det ibland..
 
Men, hursomhaver, världens bästa bror fyller år och jag hoppas du får en helt amazing födelsedag! ❤
Steka i solen med Lova <3
Och 2 stycken från syrrans bröllop 19 maj <3
familj, fotografier, personligt | |
Upp