det där med regn.

Och rätt så badass moln... Innan jag åkte mot jobbet igår, så drog det fram lite regn äntligen, samt att det med detta regn bjöd på ganska amazing molnporr. Eller man nu ska kalla det... Jag menar:
Senare kom det en lite mer rejäl skur. Och jag såg en blixt. Men det var allt, det kom aldrig någon mer åska efter det. Idag skiner solen, det är 20 grader och det well, har regnat av och till ...! Molnen är lika coola idag, men det regnar mest.
Som sagt, massor regn, tog den för bara 10 minuter sedan. 2 arbetspass till, sen ska jag helt enkelt försöka att fota lite på natten kanske.. Det var så himla magiskt imorse. För som alltid, när det är sommar, när det varit varmt och allting, så blir det ju rätt fint...
Bild från instagram imorse, solen runt halv två på morgonen, så otroligt läckert att jag smällde av. 
 
Jag blir helt galen och tagen av sådant här. Det var nästan lite jobbigt att jag inte var på en landsväg någonstans och hade kameran alltså. Men, det är så ibland! Jobb först, nöje efteråt...!
 
Snart ska jag dock ta ett träningspass och göra lite mat. Jag är rätt trött och seg, men ville någonstans ändå visa coola moln och en magisk soluppgång. Så att säga. Lite vitlöksbröd kanske?
 
Hmm, hoppas eran lördag blir awesome ! :D
 
allmänt tjafs, fotografier, phonepictures | |
#1 - - emma:

vilka härliga moln! och den nedersta bilden var väldigt fin :)

Svar: Tusen tack Emma :)
Iza aka izumii

#2 - - Simon G:

Coola molnbilder! :)

Svar: Tusen tack Simon!
Iza aka izumii

Upp