Alltså, åh. Moster igen

Igårkväll blev jag moster. Till en liten tjej. Lillasyster Britta har tillsammans med sin man nu alltså fått deras dotter. Jag spricker av stolthet. Jag har inte sett den lilla på bild, än. Men jag längtar helt klart ännu mer efter att få åka ner nu i slutet på juni så jag får träffa lilltjejen. Älskade Lova fick äntligen sällskap av en tjej kusin. Hon har varit ensam tjej bland syskonbarnen. Så jag tror hon är extra glad nu med. Åh... som sagt. Jag är såå glad. Hoppas att allt har gått bra för dem och sådär. Längtar tills jag får en bild på henne och allt det där. Och brorsan fick ju en bra "present" då han fyller den 3 juni, och det var då som lillen kom. Egentligen förvånar det mig inte att det skulle bli så. När Britta skrev det, så kändes det självklart. Haha. Helt fantastiskt. Jag är nu moster till sex fantastiska syskonbarn ❤ 
Här har vi de andra fem. Lova, Lukas, Emil, Alex och Ville. Dem har blivit så stora 😍
Mosters älsklingar helt enkelt 💕
familj, fotografier, känslor, personligt | |
#1 - - Britta Storm:

😘

Svar: <3
Iza aka izumii

Upp