kroppsångest är ingen kul grej, men tur man är awesome ändå

Nog för att det är utjatat osv, men seriöst. Hur lätt är det när kläderna blir mindre och befolkningen större? Anorexia, svälta sig själv, bullimi, hetsätning, osv. Tro fan att det aldrig blir bra.... 
När vi tog första doppet hemma i södra Sverige förra veckan, så hade jag rotat fram min bikini. Här kommer ångesten: trosorna till bikinin liksom "skar" mot huden, och överdelen, well. Jag har tydligen odlat större tuttar. Så att säga. Jag brukar inte känna mig obekväm i bikini, men då gjorde jag det. Och det blir inte bättre när man ser vad alternativen för bikinis är. Eller baddräkter. Klänningsmodeller osv, är skitläckert. MEN, inte för mig, jag vill känna vattnet mot kroppen. Liksom. Älskar att vara i vatten (sålänge det är varmt nog), men ändå. 
 
Så, hittade en på amazon iaf, som tilltalade mig. Jag beställde i XL, för att vara på den säkra sidan denna gång. Det absolut värsta som kan hända är att jag får köpa ny underdel. När jag hittar några som inte är mini mini, eller någon slags tanga trosa. Kanske är jag lat, men det känns som det är mina alternativ.
Så nu blir det förhoppningsvis rätt.. Håller tummarna. Det ska komma på fredag hoppas jag!
 
I has shapes, I has a dress, and I has awesome. 
 
Så, kroppen. Sluta sura nu :D <3
allmänt tjafs, phonepictures | |
#1 - - Emmaline:

Du är ball oavsett storlek! Och vilken cool klänning! Har en liknande fast med vit bakgrund, men svart var ju riktigt coolt! :0

Svar: Tack Emmaline ! :D Ja, jag gillar den ändå rätt mycket. Gött fynd på Skänninge i marken för 2 år sedan, 150 kr :D Värsta fyndet :D
Iza aka izumii

Upp